Thursday, November 5, 2009

Terima Kasih..

Sekarang musim hujan. Mungkin kebetulan jiwa aku pun selalu hujan je sekarang ni. Haha rapuhnya hati aku sekarang. Kerapuhan yang tidak kuat asasnya. Jelek dan memalukan aku sendiri!! Namun aku tetap bersyukur punya teman yang mampu,setia,suka dan rela sepenuh hati menasihati aku. (terima kasih..terima kasih..) Peransang dan segala bagai nasihat dan teguran diberikan. Aku terima sebaik mungkin. Aku pegang mana yang mampu aku laksanakan. Memang sangat-sangat terkesan dengan nasihat seorang teman. Aku tidak konsisten dengan rasa dan perasaan aku sendiri. Sehari aku o.k..dua hari aku k.o Aku dinasihatkan menyibuk kan diri. Buat kek..! Niaga..!! wakakakakaka mmg otak bisness ini sahabat. Lakukan perkara yang anda suka lakukan. Jangan bagi ruang kosong memenuhi kekosongan yang sedia mendiam. Bangun dengan senyuman. Lemparkan senyuman sepanjang masa. Tapi perlu ikhlas.! Usaha,doa dan tawakal. !!

2 comments:

  1. kasihmu kuterima :">
    terima kasih je ke ? :">
    kek-kek ke air-air sirap ke ? takde ?
    whhahahhahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..silalah datang ke rumah kalau nak menjamu2..!

    ReplyDelete