Wednesday, November 25, 2009

Kejutan Besar

Aku dah berkira-kira untuk lelapkan mata seawal mungkin td. Tapi inilah masalah aku..aku pernah tuliskan..bila aku nak tido je..macam-macam kepala aku fikir. Dan apa pula yang aku fikir skang ni..Ermm..baru je nak tidur..tetiba teringat kata-kata sorang teman aku.."akan ada kejutan besar dalam masa terdekat ini" arghhhh...selalu tak fikir..time-time aku nak tidur tadi ni tertiba teringat pula..berkaitan apakah ini!! Aku tidak mahu kejutan yang negatif..ya aku tidak mahu..lelah rasanya waktu ini nak terima kejutan yg begitu..bersoal kait dengan ribat kah?? Arghh tidak juga mahu yang negatif..semuanya semakin baik..tidakkkkkk..tidakkkk..aku tidak mahu fikir..mahu tidurrrrrrrrr!!! ( sambil terus mengira kambing biri-biri dengan harapan terus terlena..)

No comments:

Post a Comment