Friday, November 6, 2009

Tercalit Calar

Calar mencalari..cewahh gitu tajuk entri aku kali ni..apa yang tercalar? haha..banyak yg boleh tercalar..cumanya tgk jenis calaran la..kuat atau tidak.Kereta kalau tercalar..kita polish. Kalau calarnya tak sedalam mana..hilanglah ia. Macam tu jugak la hati. Apa yang membuatkan hati kita tercalar? Kena Cakau..wkakakakak! Jadinya hati aku kena cakau la nih..muehehehe..(merepek di pagi hari..ayat x kias pujangga tinggi..maknanya aku ok!)

Pengalaman..kadang2 kita byk tempohi macam2 perkara. Dan dari situ kita belajar jangan ulang perkara yang sama.Walau kadang-kadang kita ulang jugak..Itulah 'manusia' 'insan' . Istilahnya dr perkataan 'lupa'. Banyak perkara seminggu dua ni yg mengajar aku. Aku belajar dari pengalaman.Aku belajar dari rasa hati. Aku belajar dari nasihat teman.Walau keadaan baru nak pulih. Hati aku sedikit tercalar. Dan aku sedikit tawar hati. Biar..baru aku tahu..aku kuat sebenarnya! hahaha..(kuatlah sgt)

p/s wat2 paham jelah.

No comments:

Post a Comment