Friday, November 20, 2009

Kesibukan

( entry smlm yang di post pada hari ini)

19 November 2009

Pagi-pagi lagi dah jenguk "dunia sepi" tapi lesu nak menaip. Rasa ada banyak perkara nak dicerita..cumanya terpikir ada banyak perkara lagi yang perlu diberi tumpuan utama. Otak ini perlu penumpuan maksimun pada kerja-kerja hakiki dahulu hari ini..Sehari ini memang terlalu sibuk aku rasa. Menjelang audit memang gini gayanya..bukan tidak bersedia sebelumnya..tapi terdapat penambahbaikan-penambahbaikan yang perlu di masukkan. Hari ni aku dan penyelia gigih melihat balik plan Pengurusan dan Pencegahan Risiko bagi Unit kami. Lihat dan semak kembali apakah perkara-perkara yang perlu dan tidak perlu. Rasional atau tidak..sedikit keluhan di hati...ketika kami berdua berlaga pen dan kertas menyiapkan tugasan ini. Biar saya dan kakak yang setia membantu ini saja yang mengerti. Akak sangat2 sayang akak..! Susah senang nangis ketawa kita sama-sama..teringatkan masa kita nangis sama2 dalam toilet sbb kerja banyak pastu kena marah..(suke-suke je marah kita)! wakakak kelakar kan..!Bila masa-masa kecemasan begini muka insan berdua inilah yang ketat! Kepala insan berdua inilah juga yang menanah..hihihi..takutkan..dalam situasi begini juga ketawa yang paling kuat kedengaran adalah kami..( jgn igt kami gila..cuma saiko je sket) walau kepala sakit, walau badan penat, sendalah penawar kami..semuanya kami harung bersama..kredit untuk kakak penyelia tersayang saya.!!
Oklah..bz..nanti kalau rajin smbung lagi..


haa..amik..tak cukup meja sampai ke lantai!
(pekerja dah pengsan masa ni(saya dan kakak penyelia)..hehe)




No comments:

Post a Comment