Sunday, May 23, 2010

Takde tajuk..takde idea..cumanya aku senang rasa sejak2 ni..sebab apa? entah..!! Aku cuma dapat membenarkan dalam hati..setiap kata yang aku terima..ya..aku juga seperti itu. Aku mahu semua ini terus terjaga..mampukah? errmm...entahnya..

*****************************************************************************

" Kena pegi dah!" ermm..
perkara yang perlu diterima..dan di fahami..selalu menunggu..dan menunggu..tidak nyenyak..!
" simpanlah rasa itu bila tiba waktunya..ia akan berlaku" errmmm..sedihnya tiba2..!
"jgn berumah di tepi pantai jika tidak mahu dilandai badai" - keputusan aku sendiri.

*******************************************************************************

Momennya indah sekali..cukup terasa!
Begini..tiba2 hilang..senyap dan sunyi..sepi...
Namun tiba2..." terlalu kuat di ingatan..!" - "arghh begitu juga aku"
Sungguh..."rasa" itu begitu menyenangkan..!!

*******************************************************************************



*p/s - faham tak..? aku je yg paham..sbb ayat2 tu mmg mcm ayat keling paria kan..wakakakakaka!

No comments:

Post a Comment