Friday, May 14, 2010

Jangan Begitu..

Bila aku telah dipahami..diterangkan..sepatutnya aku harus mengerti..keadaan dan situasi.Kerana aku sendiri telah menyakini hati..aku akan melalui satu perjalanan ribat yang terlalu menguji kesabaran hati dan diri. Kenapa harus aku melatah berkali-kali. Terlalu sesal atas kelemahan diri mengawal tindakan hati tanpa berpandukan akal. Aku sendiri yang mengambil risiko..dan sepatutnya tidak begitu dan begini. Kerana perkara itu dia gagal berkali-kali dalam setiap hubungannya..! Kerana perkara itu dia gagal melunasi segala janji-janji dan harapannya..Mengapa aku masih menahan diri agar terus di sini? Kerana ribat ini terlihat begitu jujur dan berterus terang..telus bagi aku sendiri..tp bagi dirinya..mungkin masih terduga. Seperti katanya..aku berhak rasa begitu kerana semuanya masih berlaku di "sini". Doakan kesabaran ini terus menebal..Hanya asa "rasa" yang membenarkan semua ini berada dalam diri aku..dan bagi dia..segalanya atas usaha dan daya kita selagi mana kita berkehendakkan..aku akan cuba terus memahami selagi mana ada "rasa" itu...cumanya..aku hanya seorang perempuan biasa yg punya sedikit bisikan2 suara yg mampu mengoyah diri...:)


*p/s - masa itu emas!!
maafkan aku..

2 comments:

  1. Jangan begitu...? pastu? ... wakakakakakakakakakakakakaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. nak kena ke..?? Lepas tu..jangan begini la pula..

    ReplyDelete