Tuesday, May 11, 2010

email dr kawan..

1) salam,
**** aku rodek2 pendrive nk padam sbb dh ful sgt tetiba nmpk pic ni...kenangan wat kek ngan hg...........hg simpan tau.........best kan...dh lama aku xtry wat...resepipn aku simpan tp xsure simpan kt mna.....


*reply
wsalam..
wakakakakka..alamak kelakar la..seksi plak tu..nampak lutut! tu yg sedap kek tu..hihihi...ha'a kenangan..tak akan berulang..hang sihat ke? dah bape bln dah pregnant..sket lagi aku boleh la main ngan anak hang..hihi..aku la ni tgh bz nak audit ni..haihh penin pala


2)
km xkena kot audit tu........gpn audit negeri dh ada nih.........tgh berbincang ngn depala........hehe mna hg tau aku pregnan........mggu ni masuk 4bulan...perut aku xnampak lg.......aku xlarat sbb tu selalu cuti...nipn wt kje sat tido sat.....esok nak g s.alam - khamis...laki aku temankan xlarat p ngn driver uitm sbb malam aku selalu nk pitam...thun depan la kot klo hg nak main,hehe aku due 30.10......pastu xtaula cmner...org ngasuh xcari lg...laki akupn xtetap g kt sni..klo dh o.k sume dia dok sana balik kot...dia terpaksa kje dlu kt sni smentara aku tgh xsihat.....mggu lps aku balik kmpg sorg2 dia balik amik keta..last2 aku nk drive balik sni balik xboleh...dia p amik kt kmpg ngn kwn dia...hg nak tau tak depa kt ofis dok tnya aku smpai bila nk dok asing...aku xckp pn yg dh dok skali...hgpn keep a secret dlu tau.....aku malas t depa byk tnya..aku ckp sblm posa kot mai cr kje sni.....
hg bila lg nk kwin sume dh lengkap...dh nk confirm dh......fiza kta dia dh wat surat pengesahan......aku xwatpn lg..


*reply
Tau ang preggy sbb nampak badan berisi sket..ihihi jgn marah tau...cumil2 gitu..bestnyaa..jaga sihatan diri tau..dun worry x cite la...kalau dia da ok keja sini nape mahu tukar sana balik..pasal pengasuh tu jgn le runsing..ada je nanti..aku skang pon duk umah je..malas berkisah sana sini..rehat2 byk keja..selalu dgr aku melalak ke..hihi sori..sunyi kan sensorang..:)) Opss..soal jodoh tu..ang kena doakan aku lah ..bkn senang kan ina kan..soal ni semua..satu keputusan yang sgt besar dlm hidup..masa skang lum dtg lagi..hihi takpe..:) doa tau! amin..pasal confirm tgh tunggu shah alam meeting..ang jgn tunggu diam je..kcau2 sket..


3)
nmpk ek berisi...........tp berat aku turun n nurse isau...smlm g cek turun lg.......darah aku dh ok xtggu dah.......hg tggi lg ke......skangni aku mls nk fkir sgt2 psl kje jd tension so turun la skit..........aku maybe lepas confirm bru wt surat pindah kot tp klo da kosong kt perak terus aply la.....lgpn laki aku byk kje kt sna n ok skit dr sni..sni dia belasahje asalkan ada kje.....aku dh survey kt kmpg gjah adala kosg tp dia xbg plak kt situ sunyi.......
aku tgk kt portal smlm da panggilan temuduga yg aku mintak PB tu..tp xtaula bila...mcm malas gk post tu mcm susah......depa suh p...xsangka aku lus exam aritu...jwb xabispn cz aku dh pening2..matematik xlarat nk kira...dlm 40 soalan gkla aku hentamje...mybe rmai yg kantoi pe......
aku fkir klo dpt PB kena pindah lg....so aku xyah aply nk pindah g..tggu confirm or kot2 dpt tawaran kje lain dlm ms nih...klo yg skangpn aku xkisah jnji xpening2 dh....baru nk serasi ngn kje...psl org lantakla slalu xpuas ati kdg2...ye tak?
xpe t da la jdoh hg tu..aku dok tggu gk hg jemput kenduri,hehehe......pepn hg kena jga kesihatan elok2 t kwin takut jd mcm2 plak.....yg PKA shima tu hg taukan dia kena minor strok...n mybe akan berhenti terus . sian gk dia.....kwin xsmpai sebulan dok tension sgt agknyer bangun2 jd cmtu......so hg jgn fkir sgt skang mcm2 penyakit...kurangkan maggie n air gas...dia mkn magie mlm sebelum jd tu...lepas mkn dia jd xsihat nk pitam n tido..bangun bg dh strok.......so hg hati2 n jga pemakanan n tenangkan fkiran.....


*reply.
Aku sentiasa doakan yg terbaik utk ang..walau kita x duk sekali dah..walau aku kurang2 nak tegur..tp aku syg ang..hihihii...cara aku mmg cam gitu..ehh..tak tau la plak pasai Shima..gegege takutnya...kesian..moga dia cepat sembuh..thanks..nasihat2 aku..syg jugak rupanya ! hihi..k ina...selamat berkursus!



*p/s - arghhh tetiba emo..sayu..dan rindu!!

No comments:

Post a Comment