Friday, May 28, 2010

Bengang!!

Semalam aku tak bengang sgt..tapi tetiba hari ni aku jd bengang..kadang2 org yg kita percaya mmg langsung2 tidak boleh dipercayai..dah masuk blog aku..baca..diam-diam duduk boleh..jgn la nak bawak sana sini apa yg aku tulis..apa yg aku tulis takde kaitan pun ngan hidup korunk..tak payah nak quote2 pastu kacau hidup org lain..ini kisah aku..kisah yang lepas..telah lepas..aku x usik pon perihal korunk!! Tu sbb aku tetiba "rasa" mau tutup blog aku..hanya org2 tertentu je yg boleh access..kecualiiiii....org2 ni jugak yg buat TAIK ngan aku..apa motif???? Aku cukup x suke..kalau hal aku..korunk2 yg takde bau2 langsung nak sibuk2 dan kacau hidup org2 yg penah dkt dgn aku..sbb apa?? sbb aku tanak ada masalah..bagi aku..biar seteruk mana menerima..aku mahu terus berdamai..dan alhamdulillah..damai...tak payah nak sibuk2 BODOHHHHHH!!

No comments:

Post a Comment