Monday, May 17, 2010

Nervous..

Selagi tak selesai..hati aku berdebar-debar je uols..! ha..nape?? kan arini ngan esok audit..kita mmg ske nebes..susah mau kontrol..hihihi. rileks..haa..smlm pun tetiba je aku jadi nebes uols..masa tu aku sedang lepak2 kat room..layan kenkawan..baru bangun tido..badan letih..uterus tak sihat..adalah aku tertypo satu menda ni..okla.untuk pertama.kedua.ketiga dan keberapa kalinya dipersendakan. Aku tak kisah. Tetiba..bila keluar je word dari jari si dia tu..aku tiba-tiba jadi begitu nebes dan hangin satu badan. Gigil gak la aku nak kontrol emosi masa tu. Lepas tu keluar lagi word..aku dengan tanpa pikir banyak2..sedas dua das aku tembak guna font kaler merah nala punya kat room..nasib la font takde yang saiz 80..kalau tak..mahu juga aku guna!..seingat aku..inilah pertama kali dlm hidup aku..selama aku berym ni..aku melempiaskan kemarahan aku dalam room sampai semua org tarik aku ketepi..cewahh..! wakakaka. Suh aku cool..duduk tepi dulu.. Yeahh..aku duk tepi tp aku mcm tetiba rasa kelakar ngan tindakan aku. haihh apa la aku ni..! Aku kalau marah kejap je..pastu aku ok balik..dah ketawa2 ngan sorang dua member..aku masuk room semula. Aku bagitau kat sorang sis ni.."org mcm malu ar nak join room" pastu sis tu kata "wat bodo je" hihihi.. aku pon wat bodo je la join balik..:)


*p/s - pada org yang aku marah smlm tu..aku minta maaf..walaupun aku tau ko tak baca apa aku tulis ni..aku ni mendiam dalam..!
senda ada tahap dan batasannya..

No comments:

Post a Comment