Wednesday, May 12, 2010

Suatu waktu dahulu..

Kalau dulu..seawal pagi..ada alarmnya sendiri..kejutkan solat subuh..usai selesai segala bagai..selang beberapa jam..ada pula yang mengingatkan tentang perut yang sudah berisi atau belum..bukan hanya pagi..malah tiap2 waktu..hingga aku sendiri muak nak mengisi perut..wakakakaka!
Kalau dulu...sakitnya aku ada yang akan bergegas risau dan bimbang..jelas sekali! arghh aku masih boleh bertahan..tidak perlu terlalu begitu..
Kalau dulu..kemahuan diluar keterbatasan sanggup dipenuhi..walau aku sengaja menguji..terasa bangganya diri..jahatkan!..
Kalau dulu..teman malam ku kata2 luahan mengatakan betapalah aku yang bertahta..hingga ke pagi...!huhuhuuuuu!
Tapi itu semua dulu..hingga aku terlalu dimanjai..ya..terlalu..!!

Kini..segalanya hilang...! pergi dan terus menjauh..aku semakin dewasa dgn segala-galanya. Belajar supaya tegar ..belajar supaya tidak begitu dan begini..belajar utk menghargai..dan yang penting..belajar untuk bersendiri...


*p/s - wahaa..apa yg aku tulis ni haa..aku pun tak paham ..apa sebenarnya! wakakakaka

No comments:

Post a Comment