Wednesday, April 28, 2010

Takut..

Semua org ada perasaan ini..jika terlalu diikutkan boleh merosak pemikiran dan diri..Kenapa perasaan kurang menyenangkan ini terlalu menguasai diri aku 2-3 menjak ini. Ada kuasa yang lebih besar perlu aku takutkan. Perasaan itu juga datang dariNya.. Terlalu memikirkan kemungkinan-kemungkinan di masa hadapan. Abah selalu marah aku..selalu je dia ckp.." takde kalau2..! suka sangat berkalau itu dan ini..kalau tak jadi macam tu camne..kalau tak buat haritu kan takpe.." abah tak suke kalau2 ni..buat pening kepala jer!!" abah sound aku. ngeee...tu sbb kamu tu pening kepala..banyak sangat fikir yang jauh2.. tempuh dulu..buat dulu..masalah pasti ada penyelesaiannya.. :) Pergilah wahai perasaan ituewwwwwwwwww...!!




*p/s - mampukah utk mengubah..berubah..diubah utk kebaikan diri dan org-org2 yang hampir..terlalu banyak khilafnya aku..Owhh tuhan bantu aku..!

No comments:

Post a Comment