Thursday, April 15, 2010

Sepi Seorang Aku..

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....huishh..tajuk entry nyepi2..haha..apalah asik2 sepi..asik2 sepi..ni ayat sorang kawan aku..selalu kasi aku ceria..cheer up..! dulu selalu contact2..skang dia jugak yg dah menyepi..bz agaknya..Saje je kasi tajuk taman2..padahal ok je ni..ceria dan happy2 sajorkkkkk...tapi kan uols..smlm huh..mmg betul2 kena saiko laa...dan iols saiko dia balik!! huhh..takmo igtlah kisah semalam..pagi tadi kan..masa nak fingerprint masuk di bangunan pentadbiran..sambil ber lalalaalalal menuju ke tempat tersebut..adalah sorang kakak staf nurse ni tegur aku.." hai merah hari ni.." ..ihihii..aku lambai tangan kat dia sambil senyum jela..biasanya aku kalau pakai baju merah aku pakai kasut merah..masa tu tak rasa pape la lagi..lalalalaala..lepas fingerprint..semasa mahu beredar semula ke kereta..berselisih dengan sorang ustaz ni.Dia Koordinator Bahasa Arab disini..aku kenal mesra dengan dia..aku disapa.."Amboii merah benar hari ini.." hishhh..aku tak tahu lah tiba-tiba aku rasa mcm aku pkai blusher 10 inci tebal!..huwaaaaaaaaa ..aku senyum dan lari2 itik ke keretaaaaaaaa...hishhhhhhhhhh nape ntah aku jd malu sgt2..masa kakak nurse tu tegur idak le pulak begini rasanya..Merah sgtkah aku harini.. setahu aku warna yg aku pakai ni bukan warna merah cili. Tapi warna ala2 merah hati..then tudung aku awning dia pun ala2 pink ..tu pon dekat awning dia je..isk..isk...xpela abaikan..tu la ye hikmahnya ..kena banyak betul perkara yang perlu dijaga.perempuan ni perkara sedikit pun dah boleh tarik perhatian org..
Haihhh....sambung2..korang nak tahu..sebenarnya aku mula draf blog ni pagi td..tp punya la bzzzzzzzzsssssss sungguh aku hari ni..ni kui 4.45 ptg baru boleh duduk balik menyambung entry. Kekonon tajuk Sepi seorang aku..tidak adanya sepi aku hari ini..hahaha penat duduk bangun! Aku seorang je kat opis hari ni..Staf sokongan C dan D semua ada seminar motivasi bersama Dato Dr Fazilah Kamsah..Waaayeeeeeee..tak menang tangan dibuatnya..student plak tak henti2 masuk opis..aiyakkkk..seronok tp letih..hihihi. Nak cerita apa lagi haa..aku dah semput la..melayan budak2 sekarang ni sunguh banyak keletahnya..nak2 lagi student lelaki yang suke menyakat..!hahha..mengah..mahu rehat2 bentar..

*p/s - Jangan jadikan aku ekperimentasi..jangan jadikan aku bahan utk dipersenda..aku hanya ikhlas utk bersahabat! motiff...kan..

No comments:

Post a Comment