Friday, April 9, 2010

SmS Saiko!!

" sangat berkecil hati..bila minta pertolongan sikit pun tidak mahu di turuti..igtkan berharap pd org yg dipercayai dan di******* ( arghh ngadenya aku menbintang2kan perkataan itu). Tapi sia2. Masih waras untuk m'aniaya awak. terdapat kesulitan utk transaksi itu. tolong sikit pun tidak mahu..sangat2 berkecil hati..!!" hermm..mengeluh panjang lepas aku terima sms itu. terasa di saiko..bkn aku tidak mahu menolong..wajar aku bukan begitu sifatnya. Hati kecil terlalu meronta utk membantu. Tapi..aku juga masih waras dlm menimbang setiap tindakan dan keputusan. Ribat kita terlalu longgar utk aku lunasi permintaan kamu. Salah kamu sendiri. Terlalu byk agenda peribadi yg disembunyikan. Kalau kamu rasa akulah org yg kamu percayai..kenapa perlu tutup segala bagai. Di mana erti percaya itu. Dan bila aku curiga..kamu SAIKO aku begini..arghhhhh...!! Entahlah ..kenapa hati masih terus bergolak bila tiap malam kamu sms aku..tentang perkara ini..walau aku telah tekad tidak mahu membantu!! Jgn goyahkan aku.! Aku tidak selesa dengan situasi ini. Bila berdepan terpaksa mengalih pandang ..hanya kerana perkara ini..Aku diamkan diri dari membalas setiap sms kamu. Maafkan aku..ketegaran aku kerana kamu sendiri..

*p/s : salah aku kah meneruskan kembali ribat yg telah aku noktahkan setelah kamu berubah laku..dushhhh!!

No comments:

Post a Comment