Tuesday, April 13, 2010

Ohh Ubat Batuk..

Semalam..sebelum tidur aku minum ubat batuk..minum sikit je. Pagi ini..aku masih dalam keadaan 'high' bukan sikit..tapi banyak..! Nasib pejabat aku dekat je dengan rumah. Naik kereta kalau laju 5 min sampai..kalau perlahan 7 min adanya..Pinau2 juga mata masa aku drive td. Huhh..rasa mahu sambung tidur semula je! Cakap ngan org pon mcm blur n sasau je..so aku byk diam jela pagi ini..aku mcm nak menyanyilah pagi ni!! Kalau korang tahu lagu ini ayooohhh kita nyanyi sama2 ehh..tp utk dua perenggan je..lain2 perenggan aku tak minat nak nyanyi...Terima laa..ssebuah lagu dari ST12..


Cintaku, cintaku padamu
Tak besar seperti dulu
Kamu kok begitu menilai cintaku
Begitu rendah di matamu

Sayangku, sayangku padamu
Tak indah seperti dulu
Maumu begini, maumu begitu
Tak pernah engkau hargai aku
Oo ooh I am sorry
Ku tak kan love you lagi
*p/s - maksudkan di dalam hati..! huhh mungkin ini pentunjuknya!! Enty merabun meraban standard org tgh lalok!

No comments:

Post a Comment