Wednesday, April 7, 2010

Merudum-rudum..

Sejak 2 menjak ni kesihatan aku kembali merudum2..kejap2 loya lah..penin lah..pedih ulu hatilah..dan yang paling kerap ialah lenguh di bahagian bahu dan leher..Aku gagah juga ke pejabat..mmg nampak macam sayur yg layu ar..lemah longlai..bukan lemah gemalai ok..!! ahaha. Bila tiba time mcm ni aku mula la naik tensen..bukan apa..tak boleh nak fokus pada kerja. Perasaan mula kecamuk2..banyak fikir. Mahu lelap mata pun masih berfikir sampai waktu tidur pon aku terkejut2. Tidur malam memang sesungguhnya tidaklah lena adanya!!. Esok pagi-pagian lebam segala bagai. Ermm..adakah antara sebahagian nikmat telah ditarik. Sudah rasa sedikit2 bila aku mula harus berpantang dari mengambil makanan itu dan ini. Aku dah fikir masak ranum sampai nak rentung..ada beberapa perkara yang perlu aku tinggalkan demi kesihatan aku. Ya..aku perlu tinggalkan. Sementelah sekarang ni aku dah mula lelah dan semput..sikit2 penat..haiyakk...apa mau jadi!!



*p/s mahu jadi keras hati pada penindasan!!

2 comments:

  1. akak pun menghadapi simptom macam awak tu :(

    ReplyDelete
  2. erkk..ye ke kak..haduilaa..kita doa byk2 eh agak dikembalikan kesihatan dan kesejahteraan..paling tak suke kan akak..saya jd mudah nak marah2..:( pst...psstt..org di sana nak berjalan jauh ekk..haihhh bestnya! mudahan leh ilang tensi...:)

    ReplyDelete