Tuesday, May 28, 2013

Masih igt ttg kisah seorang teman..? Sehelai pashmina hitam..senaskah yassin Dan masjid Negara dengan serumpun doa yg dipohon..? Setelah lama tidak bertanya khabar..pada 8/5 tempohari aku terima txt Dr dia menyatakan ibunya telah kembali ke rahmatullah..hanya balasan kata takziah Dan byk bersabar yg aku kembalikan sbgai membalas maklumatnya..lewat pagi smlm..aku terima satu txt dari teman ini..Dan Katanya.."Setiap Kali sy nk tido..pasti kuar airmata.." betapa..agungnya..arti seorang ibu dlm kehidupan kita..sungguh..waktu aku Baca txt tu di pejabat..airmata aku sendiri yg mengalir..Tak Dpt bygkan klau semangat jiwa pergi dulu..Dan pastinya..pergi seorang ibu membawa bersama doa Dan restu seorang ibu..tiada pengganti..hanya satu itulah ibu..utk teman..awk Sudah Cukup berbakti Dan membahagiakan ibu kan..biar dia pergi dengan tenang..Semoga ibu aman Dan di tempatkan di kalangan org yg beriman..antara perkara yg akan terus memanjangkan serta membantu ibu di alam sana adalah..doa dari anak yg soleh..
Itu tentunya Dr anda...

No comments:

Post a Comment