Sunday, May 19, 2013

Berkawan dan bersahabat..hanya itu yang akan berlaku dan tidak selebihnya..saya sangat menyenangi ribat ini. Dua pendapat sama dan berbeza..dengan cara dan nilai fikir yang tersendiri. Terima kasih kerana selalu ada untuk saya.untuk buat hari saya tersenyum. Walaupun saya tahu..suatu hari nanti segalanya mungkin akan hilang begitu saja  atau sebaliknya atas dasar persahabatan yang ikhlas. Walau siapapun awk ..walau di mana..walau apa sekalipun yg awk lakukan..doa saya sentiasa ada untuk awak..


p/s - sangat menghargai..

2 comments:

  1. sdg brfikir..sblm brpnjgn..slps pnglman..ssudah trpikat..stelah trbntuk..seakan mnjdi..sdlm maaf..skuat bcara..sbulat hti..stakut2nya..ssakit sesaat..slangkah lg..smungkin tidak.. srindu bintang mu..ssungguhnya..

    ReplyDelete
  2. terima kasih...saya tidak mencari arjuna hati..tetapi mencari cahaya hati yang makin padam dlm diri. Teman jiwa sifatnya telus dan bukan dengan kekeliruan rasa..saya masih tidak terburu utk itu..cukuplah dgn lelah yg masih ada - teman bicara itu ya.. *** utk teman bicara saya..

    ReplyDelete