Saturday, May 4, 2013

Hari ini hari Sabtu...so jangan buat muka mcm Hantu..hahaha...senyum manis-manis.. :)

Alhamdulillah...tadi pagi lepak-lepak ngan bakal pengantin.. sedangnya darah manisss..senyuman pun maniss... :) ohoo...yang tak suka masuk kedai mamak ni bukan apa..kalau kuar baju mesti tersangkut bau apa ntahhhhhhhhh....! Insha Allah... tarikh nya 1 Jun...kalau punya kesempatan dan tiada kekangan kerja mendesak..aku mesti datang... " aku akan bertudung hari tu...mak aku kata..kalau aku tak bertudung masa majlis tu..mak aku tak akan ada pada hari tersebut.." Alhamdulillahhhhhhhhhhhhh!! aku ckp kat dia kuat2..hahaha... last sebelum masing-masing bawa diri pesan dia lagi  " kamu tu jangan ego sangat..dan..jangan nak barat sangat ! " deyyyyyyy yapada depayaa deyyyyyyyyyy... keluar sudah bahasa tambi aku... " apa benda yang aku ni baratnye..? aku ni minah kampung je kottttttt" pegang tangan aku sambil membalas " barat tak semestinya kat luaran ko...tapi..ko fikir la sendiri..." ! hampeh sungguh ....aku pun penin...bila masa baratnya aku ni..kelakar...

Aku mengatur rancangan banyak juga hari ni...tapi tak tahu la mana yang menjadi.. " hidup kena happy..keluar ngan mak abah..adik-adik..kenapa mesti kurung diri dalam bilik..jangan buat macam ni...nanti sakit"  Ya...aku happy... cuma.. tiap kali tiba 4hb..aku mahu pastikan kau tak akan lupa perkara itu sampai kau matiiiiiiiiiiii!! 



piss off...!

p/s  : kwang3x..tetiba tak tahu pe nak tulis..td macam dah senget sebelah kepala ni punya mcm byk sgt menda nak citer...hoohohoo...nanti igt sambung balik.

No comments:

Post a Comment