Tuesday, December 15, 2009

Seminar..

Hari Ini aku akan mula berseminar hingga 17/12/09..Moga memperoleh banyak ilmu baru yang boleh disampaikan kepada mereka-mereka yang tidak berpeluang menyertai seminar ini. Moga wujud juga ikatan persahabatan baru di antara peserta-peserta seminar. Seminar ni peringkat kebangsaan.Jadi seluruh sistem IPTA/IPTS yang mempunyai unit sama seperti aku akan menghantar peserta mereka. Aku juga berdoa tidak ada apa2 gangguan yang akan mengalihkan mood aku ketika berseminar. Macam yang berlaku di bumi kenyalang tempoh hari...Haihh...betul2 menghilangkan mood aku di sana...huhuhuhuu..!

*p/s - Aku belum ada mood nak nulis pasal kembara kenyalang..! Tengoklah..kalau ada mood..tidak pun aku tidak akan menulis langsung berkaitannya!!..

No comments:

Post a Comment