Friday, December 25, 2009

Keletihan Teramat..

Seminggu ni aku keletihan yang amat2..kerja2 dalam minggu ni semua mencabar minda..memerah otak dan memeningkan kepala..haha..jadinya..aku rasa badan aku longlai je bila balik opis..Asal ngadap TV aku mula la high..mcm tadi..rasanya aku tgh tgk cite CINTA BALQIS..sedar2 je dah tukar rancangan 999..haiyakk..umah plak gelap gelita jer...haha..masa bila aku tertidur pun tak sedar ..sesungguhnya..dan sesungguhnya..bila aku sedar2 je..aku rasa sunyi haii la sangat2..perasaan yg aku tak minta ok..! Mungkin sbb siang aku gigih membz sepanjang hari dengan kerenah yang ramai..ketawa mengirang melawan ketensenan bekerja..balik umah sentap sensorang..aku dah biasa dengan tu semua..sakit kepala..idea pun bantut..! cukup2 dulu ya...

*

Wanita - kudratnya lebih lemah (berbanding lelaki) tetapi tabah dan berjuang ketika org lain menyerah..semangatnya dalam..membakar dlm diam..!

No comments:

Post a Comment