Wednesday, December 2, 2009

Kerja Oh Kerja..

Semalam punya kerja..sampai ke hari ini peningnya kepala aku..haha teruk betul aku kan. Tak tahan dengan tekanan. Bukan apa..smlm aku kena pergi urgent mesyuarat (wakil sperti biasalah) penyediaan bajet RMk10 bg unit aku..semuanya perlu siap hari tu juga..banyak okeh! berpeluh2 'jantan; jugak lah aku semalam sorang2 nak menyediakan bajet bagi keperluan fasilitas perabot bagai utk penempatan 6000 manusia intelek ini. Dalam hati nak nangis kuat2..hahaha banyak beb..banyak..! Bukan satu kepala kena pikir ni tapi banyak kepala nih..Takpe..tarik nafas...lepas..ermm.. Pengerusi mesyuarat tergempar tu pun paham dengan semua yang kena melaksanakan tugasan urgent tersebut. Dahi berkerut2..haha almaklumlah kerja serius.. mesyuarat bermula jam 12.45 tgh hari time nak lunch tu..lepas jam 2 kakak penyelia datang membantu aku..lepas lah sikit lelah nak memikir dengan nak memasukkan data2 tu dlm format excel. Ada 2 kepala boleh kongsi2 fikir. Gigih2 kami laksanakan tugas itu..akhirnya tepat jam 5 selesaiiiiiiiiiii...hahaha alhamdulillah..huh..berjaya jugak..!! chaiyok..chaiyok..tapi kan..kepala aku sakit plak hari ni..ekekekek..janganlah ada apa2 kerja urgent lagi hari ni..wakakaka...tak mahu..tak mahu...!

*p/s bos takde..3 org kanan bos juga takde..semua pegi kursus n bla..bla...org kiri bos ni jugak yg tinggal jaga opis..setia menunggu tugasan2..dgn senyuman..hahahaahahahahaha (ketawa jahat!)

No comments:

Post a Comment