Monday, January 9, 2012

Nikmat Sihat..

Alhamdulillah..Subhanallah..Allahuakbar..

Nak cerita..pagi smlm..(8 Jan 2012 ).ya Allah lemah sgt-sgt rasa badan..dr mlm semlm nye asik berulang ke bilik air. Heran..sbb siangnya..satu apa pun aku tak jamah..hanya minum 3 botol mineral besar..owhh...sampailah ke paginya..asik berulang ke tandas..sehinggakan..aku jd longlai..huhhuhuu..itu satu bahagian..ada lg satu bahagian Allah duga..dada sgt sakit..sampai susah sgt-sgt mahu bernafas..huupphaappp...huuppphaappp..nangis2 huhuhu sambil drive g keja sbb Ya Allah sakit sangat sampai rasa nak terlepas stereng keta masa nak g keja. Owhh..kenapa aku masih ke pejabat walaupun begitu?? sbb aku mmg seorang yg bgitu..melawan! kadang2 rasa sakit tu kejap je..bila dah sampai pejabat ok plak..so xyah nak ngade2 tak g keja..kalau dah sampai pejabat..masih berterusann..haa masa tu sila la ke klinik dan ambil MC. Hari ni ada meeting tau kul 10 pagi td..lepas makan pagi..(huhuhu mmg dah ketaq masa ni n lemah!! ) terus g bilik mesyuarat..tp masa ni kepala tak pokus..huhu..ada menda yg dipikirkan..dada pun makin menghimpit..erkk..hupphappphupphapp..bos dah jeling2..pehal aku neh..Ngeee..wah senyum2 kambing :D sambil menyapu2 minyak cap kapak (uihh..tak suka baunya tapi terpaksa sbb sakitt ..sejuk aircond)minit mesyuarat entah pape yg aku tulih..tgn sibuk tottett..tottett main hanset..bos jeling lg..akakakaka..:P wat kat boss..sungguh staf yg noti..hihihi..pastu perbincangan santai..selo2..sakit aku tadi hilang..ketawa2 sket..ya..masa sakit tu mmg dah ingat macam2..ehh..nak mati dah ke ni..xleh nafas..mcm ni ke kalau malaikat nak tarik nyawa..lemahnya badan..owhh..insaf sekejap..bila..nikmat dah anugerah itu tidak disempurnakan sebaiknya utk mengejar cinta kasih syg tuhan..tu diaaaaaaa..ayat melangit 7 petala bumi..hari-hari ne pk positif..ne senyum..ne ceria..baru saya sihattttttt dan kuat..lagi satu..tak suka kena MARAH..!! uihhh.dah lari topik..bye la...daaaaa..~

No comments:

Post a Comment