Thursday, January 12, 2012

Doa..

Subhanallah..

Tadi aku ke kampus..mengimarahkan program pelajar.Perasmian pembukaan dan penutup sukan kolej 2012..aku seronok..jumpa rakan sekerja..yang boleh berbual mesra..Ketua Bahagian yang juga ramah serta boleh bergurau..terima ucapan selamat hari lahir darinya..bila di tanya yg keberapa..spontan aku menjawab..16 thn..hahahaha..ketawa dia..

Seronok benar malam ini..boleh lupa serabut yg bergentayangan dlm benar kepala..lupa wat seketika..balik malam..letak tangan atas dahi..berangan pula seronoknya utk pulang ke ipoh esok hari..cuti 3 hari..minggu depan pula..cuti seminggu..ya aku dah apply cuti seminggu ..mahu rehat2..tenang2kan hati..lari dari hiruk pikuk segala..

Tadi petang..2 kali terserempak..owhh seperti biasa..debar-debar..malu-malu..kenapa mesti begini ya..setiap kali..sudah lama..bukan sehari dua..kenapa mesti dia..tidak dengan yg lain..Owhh..aku tidak tahu..masa di majlis ..org yg kaki usik mmg terus mengusik..aku layankan saja dengan muka yg sudah merah menebal..tunggu kad sajalah..hahaha..geram sebenarnya!


p/s lagi aku lari..lagi dekat mendatang..aihh aku penat dahla nak lari2...hahaha..jom tido sambil mimpi sedang berlari..manalah tahu boleh kurus..wakakakka

No comments:

Post a Comment