Thursday, January 19, 2012

Nikmat Sementara..

Subhannallah..Allah Maha Besar..

DIA pemberi Nikmat..dan DIA jugalah yang berhak menarik semula pemberian sementara itu. Hari ni badan memberontak lagi..huhuu..sengal betul rasanya bila semua sistem badan berantakan..malam smlm makan 2 biji panadol.weng2 juga lah rasanya pagi ini..kepala rasa makin memberat pula rasanya.Gagah diri juga ke pejabat..hari ini ada mesyuarat unit bersama bahagian Kewangan..Perlu hadir..banyak juga perkara berbangkit yang aku mahu suarakan perkenaan status permohonan peroleh tahun 2012 dan juga beberapa proses kewangan yang aku ingin tanyakan bagi melancarkan lagi kerja perlaksanaan berkaitan.
Tak banyak idea hari ni..tangan rasa masa kebas-kebas je..kepala high...penin2 syok..haha..harap-harap boleh fokus dalam meeting nanti..boleh kahh??? Question mark banyak2. . Keadaan pejabatku syurga ku..?? mcm biasa ...penuh dengan benteng hadapan pelindung isi hati..haha..maaflah beb hari ni saya tak larat nak senyun..lemau..letih dan tidak bermaya saya DEMAM!..terpulang la..nak "mengkata" apa..sila masukkan markah pahala-pahala itu dalam uncang aku ya..terima kasih!

Petang ni balik Ipoh..laratkah??? owhh perlulah larat..gigih nak balik petang ni jugak..smlm..dalam demam-demam dah mengemas rumah canti-cantik..al-maklumlah mahu meninggalkan rumah selama seminggu..haha...nanti bila sampai dari ipoh sekembali cuti.hati berbunga riang dan tenang melihat rumah bersih dan kemas..segera lah sihat ye badan..jangan memberontak mcm ni...aku nak drive jauh ni..(cewahh jauh la sgt kan..)

ok lah..mata dah rasa nak terkatup-katup ni..otak dah melayang2 meniti pelangi indah...hihihi...byeee...:)


No comments:

Post a Comment