Wednesday, June 19, 2013

Astagfirullahalazim...Allahuakhbar..Allahurabbi...

- Mana terbangnya semangat diri untuk ke pejabat setiap pagi..?? apa yang membeban diri hingga berat sangat utk bangun. Kesakitan seluruh badan setiap pagi ..Tulang belikat seolah bertemu antara satu sama lain.. pagi ini..kantung mata teramat berat sampai nak tertutup..Seolahnya memandu ke pejabat dalam keadaan khayal..padahal aku bebas dari sebarang ubat lali dan melalikan. Semalam tidur awal..pukul 12 lebih kurang mcm tu aku dah terlena. Tersedar sekejap ( mmg dah rutin bab ni ) dalam jam 3.30 pagi dan kembali lena. sehingga entry ni ditulis..aku masih khayal dan seakan terbang nun ke langit tujuh...apa yang tidak kena sebenarnya? Kembalikan semula tenaga..aura .. dan semangat aku..!!!

- Nak hilangkan mengantuk ..teringat permintaan encik Bintang.. dah jenguk-jenguk blog tu..bagus...setiap satu diperinci dan mudah dipahami..ada .kelengkapan dan tunjukcara.. harga..munasabah kot..saya tak tau bab2 tu.. kalau dah minat..mmg tak boleh nak buat apa kan... go ..go.. i will support u..

ngantuk! chiowww...

p/s - tak suke ayat " k lahhhhhhhhhhhhhhhhhhh "  :|

No comments:

Post a Comment