Saturday, June 1, 2013

- Alhamdulillah..segala urusan smlm dan hari ni dipermudahkan...barakallah...semoga terus dipermudahkan..ribat berpanjangan..hingga hujung nyawa..manis..manis sungguh bila kamu begitu..jika sygkan dirinya sepenuhnya..teruskan dengan manis begitu..auratmu tanggungjawabnya..bantu dia utk meringankan tanggungjawabnya disana.."seorang isteri boleh ke syurga tanpa suaminya..tetapi..suami tidak akan ke syurga jika dia gagal mendidik isteri dan amanahnya" beratkan tugas al rijal ini..alhamdulillah ...permintaan kamu telah aku penuhi..

- Ada perkara yg akan membuat aku tersenyum manis walaupun hakikatnya tidak. Terima kasih utk menjaga  hati..sekalipun hakikat benar duduk perkaranya tidak seperti itu..ya aku bukan si manis 16 yg bisa tersenyum  kerana menerima gula-gula berwarna warni..tidak mengapa la..aku suka utk terus mendiam dan tersenyum. kadang tertanya juga..kenapa ya perlu begitu??  lucu dan gelihati... dan..aku tetapkan di dalam hati bahawasanya..selepas ini segalanya akan berubah..tiada seperti selalu...

- rehat utk perjalanan panjang...semoga selamat hendaknya...

No comments:

Post a Comment