Tuesday, June 8, 2010

Sendiri..sendiri..

Siannya blog aku ni..habis sepah madu dibuang ehh...tidak..tidak..Dunia Sepi masih di hati..tetap abadi..pape pun Dunia Sepi juga yang aku cari. Mencoret rasa hati..hihi..pujangga madah 7 petala langit tak hengattt..pepagi buta ni..Tak ada isu yang penting aku nak luah kat sini..sekadaran untuk memastikan Dunia Sepi tidak terbiar sepi begitu saja..Aku baru pulang dari berkursus di Pangkor. Teambuildings..ramai juga..70 org..banyak aktiviti..mencabar minda dan fizikal..huhh..ingatkan hanya aktiviti outdoor saje..rupanya ada jugak aktiviti memerah otak..sudah la badan penat..dipaksa mengerah pusat akal ini berfikir perkara yang besar2..hadoi..teruskan juga..takpe..mencabar diri..fikir positif!! Bagaimana kita melawan rasa mungkin ada yang tidak puas hati terhadap aktiviti tersebut..sabar perlu disini..:) dannnnn..sekembalinya ke kampus..hari ini untuk bertugas..sistem badan mula berantankan..hasil dr aktiviti lasak..mmg sungguh terasa urat mcm nak putus..hahaha..tekak sakit..kepala pun sakit..hari ni aku demam..namun syukur alhamdulillah..bila aku bergerak atau buat kerja..aku ok..yang tak oknya..masa aku nak tido..hadoilaa..aku tak boleh tido..asal aku baring.. badan aku mula melemah..kalau berjalan takde la plak sakit..hahahaha..ntah hape-hape ntah badan aku ni..
Masa di Pangkor..kami ditempatkan 6 orang satu chalet. Aku seperti biasa bersama geng2 la duk satu umah..takleh pisah. Tapi bila tiba masa pembahagian kumpulan..masa ni kena pecah..tak boleh duduk semua satu Unit..Alamak..nasib aku tidak la baik sbb kena tarik masuk kumpulan lain. Takpe aku mengalah..derang yg lain tetap satu kumpulan dan satu chalet..arghhhhhh..mmg agak rasa mcm tak best..tapi "membestkan" juga la hati ni. Bila dah aku tak satu kumpulan ngan geng satu umah aku ni..aku selalu la kena tinggal..waaaaaa..bab ni aku mmg tak suke..yelah sbb dah group lain2..masing2 dengan group masing2..cumanya pesal tak call...haishhh..lain2 hal aku takde terasa sgt..tp bab amik beg sebelum nak balik tu arr..tak kasi tahu..huhuhuhu sian aku..g balik chalet sensorang..caitt!!..buat aku lepas tu mood terus spoil. Aku tetap wat mcm biasa..cuma rasa tak best je..hihi sensitif bengong kan aku. Cumanya lepas ini aku rasa aku perlu lebih sendiri2....tak payah nak tunggu2 org..semua jalan sendiri..itu lebih baik dan terbaik..sendiri pun boleh hidup apa..tak perlu nak merajuk dan terasa hati. :) ini bkn ayat merajuk..tp ini ayat yakin diri..

No comments:

Post a Comment