Sunday, June 27, 2010

Semangat Baru..

Hari ini aku bangun dengan semangat baru..InsyaAllah harapnya biar berterusan..tika aku jatuh tersungkur..lemah.. longlai dan rapuh..kaki ini juga yg perlu bangun semula.. bagai bertimpa segalanya..itu baru sedikit di ujiNya..aku sudah melatah...aku sudah mengeluh. Terasa malu pada diri sendiri...terlalu leka dan ghairah mengejar dunia..mengejar kasih sayang cinta manusia..tapi aku lupa..aku lupa yang siapa sebenarnya yang menghadirkan rasa itu dalam dunia ini. Siapa selayaknya yang perlu aku cari ..siapa selayaknya yang perlu aku kejar cinta kasih sayangNya..malu..aku sungguh malu..!! InsyaAllah..mulai hari ni..aku akan cuba yang terbaik..untuk diri aku dan orang2 yang aku sayang..terutama mak dan abah..(sebak) terima kasih..sbb memahami..sanggup dtg..semata2 untuk aku yg semakin lemah di sini..ini janji aku..


No comments:

Post a Comment