Tuesday, June 29, 2010

Semangat Jiwa..

Mereka lah semangat jiwa saya..tiada selainnya..terlalu besar kasih sayang mereka. Lebih besar dari berjuta lautan di dunia..meluasnya..tidak pernah jemu walau sesaat..tidak pernah berkurang walau sebesar zarah. Di kala aku rasa begitu terhina..merekalah yang memuliakan..di saat aku begitu kosong "rasa" merekalah yang mengisi jiwa..ketika aku rebah melawan sakit yg diberi..mereka hadir..melapang rasa sakit yg ada..menangis aku..besarnya kasih sayang mereka..terima kasih mak..terima kasih abah..bersusah payah datang semata2 kerana aku di sini. Hari ini..semangat jiwa saya telah pulang..meninggalkan kosongnya rasa dalam diri. Membuatkan rumah aku sepi..jiwa aku sunyi..aku perlu recover semula..menyusun kembali hidup..setelah segalanya kembali berubah..tidak seperti selalu lagi..takpe..perlahan2 amik masa..segalanya akan seperti sediakalan..Allah patahkan hati aku supaya aku dekat denganNYA..kerana telah terlalu lama aku lupa padaNYA..supaya aku kembali merinduiNYa..supaya aku tidak lagi jauh padaNya..terima kasih Tuhan..!!

No comments:

Post a Comment