Thursday, June 24, 2010

Aku semakin rapuh..

Aku tido awal sbb demam..makan ubat..lena..kemudian tersedar..tajahud..terlalu aku rasa diri aku kerdil..mengenangkan apa yang berlaku..aku menangis..kenapa segalanya perlu aku hadapi. Terlalu letih menjawab persoalan hati. Apakah masalah sebenarnya??? Masalahnya diri aku sendiri..menyesali kurang cerdiknya aku dalam setiap tindakan. Dari dulu aku selalu berjanji pada diri..tidak mahu ulangi kesilapan dlm setiap tindakan. Namun..kerana adanya ketiga..aku terus rebah..dan seperti apa yg aku jangka..natijahnya..aku sendiri menangis. Kerugian pada diri..kerapuhan pada hati..cukup-cukuplah ..aku letih dengan semua ini..aku mahu terus tersenyum..bkn menjeruk rasa..Alhamdulillah...sedikit lega..segalanya telah dihambar kepadaNya..pemilik cinta segala cinta..DIA lebih memahami..jika pada manusia..lebih bersifat bias..sakitnya tempias kembali kepada diri..namun DIA..segala-galaNYA..moga semuanya dalam lindungan Allah..pulih seperti sediakala..bersemangat seperti biasa..aku syg org2 yang aku syg...amin..!

No comments:

Post a Comment