Thursday, January 7, 2010

Semangat 2010

Semangat 2010..? Semangat apa..hermm semangat dalam diri aku..! Alhamdulillah..permulaan 2010 berjalan dengan begitu tenang sekali. Aku juga dapat rasakan..perasaan yang damai dalam jiwa..dan aku begitu mengharap biarlah sampai ke penghujungnya. Impak dari apakah semua ini. Aku terkenang seketika..perkara yang jarang pernah aku buat. Tapi tahun lepas..alhamdulillah..pelawaan seorang kawan.. ke majlis bacaan yassin dan doa akhir dan awal tahun pembuka kepada bermulanya kiraan baru hijrah dalam hidup aku. Itulah yang di kata..doa senjata mukmin. Mula aku tidak terkesan dengan perkara yg mungkin di anggap remeh ini. Namun..dari hari ke hari aku dapat rasakan semangat luar biasa dalam diri aku. Hati tidak lagi lemah..bagai ada aura yang membuat aku semakin kedepan bila aku rasa perlu. Tapi segalanya dalam keadaan terkawal dan tenang. Perbagai masalah mendatang juga aku masih bisa mendiam dan berfikir tanpa resah dah gelisah! Aku mahu menjadi aku yang baru ..2010..!!

No comments:

Post a Comment