Friday, January 1, 2010

01.01.10

Hari ini aku duduk rumah..ngemas2 umah sampai pengsan.! dah 3 minggu rumah dibiarkan tidak berusik..aku mmg keletihan dan kecapiktan..mana yg sempat je . Kali ni semua aku kaup habis..sawang2..paling aku x leh lupa..masa aku asik sapu sawang kat siling bilik aku..aku lupa tutup kipas..sekali batang sawang tu kena kipas..langsung patah! Mak aih..kuat gile. Masa tu aku dah mula bayangkan kalau kepala aku yg kena blade kipas tu..mau putus mcm batang kayu tu..tiba2 aku jd seram dan meremang roma..haha..moralnya..harus berhati2!..habis ngemas aku pengsan..haha kurang tenaga dlm badan sbb aku sedang bersoft diet..ahad nak kena wat ujian buah pinggang..doktor suh soft diet..aku pun ikut aa.a...jgn suh aku telan softland sudah..:P

p/s* mcm x caya dah masuk 2010!

No comments:

Post a Comment