Sunday, January 10, 2010

10.01.01

Alhamdulillah..hari ini aku 28 tahun..anjakan satu lagi angka dalam hitungan umur aku. Ia cuma angka. Bersyukur kerana berpeluang dan diberi peluang untuk mengutip apa sahaja utk di bawa ke hari kemudian. Aku sedar jika aku di mati kan sekarang..aku belum punya apa2 untuk di hadap membela diri di sana..Alhamdulillah..Alhamdulillah. Apa harapan aku..? Apa yang aku mahu? Tidak banyak yang aku harap..tidak banyak yang aku mahu..tidak aku mampu luahkan apa yang aku alami dalam jiwa dan hati aku sekarang..mampu aku katakan..aku senang..aku bahagia..aku girang..harapan yang aku pendam diam..biar menjadi realiti juga dalam senyap tapi sempurna..Tadi abah call..ucapnya ringkas.." Selamat hari lahir yang ke 28.." Sudah tua tu ya..! " aku sekadar membalas.."Hehh..." sambil mengulas dalam hati seribu makna ungkapan abah itu..terima kasih abah..atas ingatan..terima kasih juga sahabat2 atas ucapan dan doa yang dititipkan buat aku..aku juga kembalikan doa itu buat kalian..moga kita sama-sama mendapat yang terbaik.


**********************************************************************************

2 comments:

  1. We shared the same birthdate dear..

    Happy Birthday To U... 10 jan 2010

    ReplyDelete
  2. thanks ecah..happy birthday to u too dear..hope Allah bless u..successfull in ur life ..:)

    ReplyDelete