Tuesday, January 12, 2010

KIsah Semalam..

Ermm..semalam..kalau ikutkan aku mmg tanak igt dah apa yang terjadi smlm..apa sebenarnya yang terjadi semalam..aku bertengkar..yer dengan si mamat kepala angin tu (opismate aku) Semalam kami ada meeting..dalam meeting ada beberapa pembahagian tugas..pastu si mamat ni tetiba tak puas hati ngan aku..tanak wat keja..nak salah aku.Tetiba tinggi kan suara kat aku..aku mcm yang telah dikata..thn 2010 aku dpt aura kekuatan luar biasa..aku mmg dah lama pendam..entah mcm mana aku lawan dia balik. Terhambur segala yg didiamkan selama ini. Haa aku dah kata..bahayakan..aku mendiam dalam. Jangan cucuk sarang tebuan. Terdiam dia..kau nak pertikai tentang tanggungjawab dengan aku..kau silap org mamat. Kau pandang dulu diri kau..adakah kau selayaknya utk berbicara ttg tanggungjawab. Jangan salahkan aku..segala pekong kau selama ini terbuka. Maaf kau mulakan..ya..aku puas walau aku sedih dengan tindakan aku yang tidak mampu mengawal perasaan. Tapi kadang2 aku rasa perlu untuk mengajar org2 yg bersikap begini dari terus terusan menindas org lain dan mengambil kesempatan bila org mendiam. Sedikit pengajar buat kau mamat sengal!! terima lah !!!!

2 comments:

  1. kadang-kadang kita kena 'meluah perasaan'
    akak pun pernah meletup pada orang besar yang suka tuduh kami macam2

    ReplyDelete
  2. ni sama jawatan pon nak tunjuk besar kepala kak..haha esoknya dia diam..saya buat mcm biasa je..dia mcm termalu dan terkejut sbb saya lawan dia balik..selama ni sy byk mendiam..jgn sangka kita lemah ok..:)

    ReplyDelete