Sunday, October 6, 2013

Hari ni..aku betul tggelam Dlm keriuhan manusia..tp..aku terpaksa fokus pada paperwork yg Perlu aku semak..alhamdulillah..semuanya tak byk masalah Sgt..aku mmg Syg student aku..td bel tegur muka aku pucat..aku sengugut teruk mlm smlm..tido berair Mata ..Dahla Hujan lebat..bila sejuk menyebabkan perut aku sakit Sgt..lewat Sgt pulak dtgnya Bln ni..Dan Waktu Emosi tak stabil mcm ni..selalu perkara menduga hati..bila dh gitu..hati sgtlah sensitif..entahlah..bila di fikir..fikirlah..manusia punya Seribu satu sbb Dan alasan Dlm tindakan mereka..Walau kadang kala aku rasa seperti tidak adil pd perasaan aku..Marah aku..geram aku sekejap baranya..api Dlm hati aku cpt padam..kesan kasih Syg itu lebih kuat Dlm jiwa..kesannya..aku hilang selera mkn..tgh hari td..aku ke unit kaunseling..k sha tegur Mata aku merah..muka aku. Pucat..dia rasa dahi aku..panas..ya aku demam..mudahnya aku lemah..hanya Kerana Syg yg aku pegang Dlm hati..tak larat dh rasanya hari ni nk rasa lemah2 lagi..aku nk senyum2... Nak ketawa ketawa..aku jujur Dlm setiap perbuatan Dan tindakan..Dan jujur jugalah yg mereka terima..jika sebaliknya utk aku..itu semua HAK Allah..terima Sbgai UjiAn yg mendidik hati..

No comments:

Post a Comment