Friday, November 4, 2011

Peluang..

Salam Kasih Sayang Tuhan..

mmg lama tak update. Kemalasan dan kesibukan. Alasan yang sangat biasa..tapi aku tak pernah tinggalkan blog ni...terus menjenguk..walau sepi tanpa sebarang catatan baru. Kehidupan semakin ke depan semakin mencabar. Aku ?? juga terpaksa mengikut keadaan itu. Ada yang kata aku makin berubah..biarlah asal aku tahu apa yang aku buat..dalam masa tempoh sepi..banyak sangat perkara yang berlaku..tak ingat aku satu persatu. Dan yang pasti aku masih di bumi hijau nih..meletakkan jasad..dan cuba membawa bersama perasaan dan jiwa di sini..dunia semakin pantas dan aku juga serasa semakin tidak cukupan masa..apa yg aku kejar?? sendiri geleng tetapi merasa kerugiaan dlm kehidupan. Seorang teman terus berkata..berilah sedikit peluang pada diri sendiri dan orang lain..jangan terlalu mementingkan diri sendiri lantas diri sendiri kecewa dengan apa yang dihadapi..sekali lagi aku cuba membuka ruang dan peluang..arghh..seharus tiada jalan yang aku nampak..kusut dan kenapa mesti aku??? membuang rasa dan perasaan..noktah di situ..aku semakin takut untuk peluang yang baru..tapi..apa pula yang aku lakukan sekarang...? biar waktu yang semakin singkat ini tentukan..tapi dalam hati...aku sendiri keliru..memberi atau terus berdiam diri untuk peluang itu...

No comments:

Post a Comment