Tuesday, November 29, 2011

Niat..

Dengan Nama Allah Yang Maha Mengasihani..

Niat..sesuatu yang didetikkan dalam hati @ kalbu tatkala kita melakukan, secara perbuatan atau lisannya yang dituturkan. Ini pemahaman aku sendiri..maksudnya tak siapa pun tahu apa yg kita niat..hanya empunya diri dan tuhan saja yang tahu..yelah..korang boleh ke baca hati seseorang tu?? amik pisau toreh dada dia..pastu amik kanta pembesar nengok apa ada dlm..tak boleh kann..

Kenapa ya pagi ni aku nak nulis pasal niat..sebab aku sedang keliru. Keliru dengan rasa hati aku sendiri. Dan aku tak suka dengan perasaan aku hari ni. Aku mahu tenang..tak mahu memikirkannya. Tapi aku tak mampu..hahaha bermain dengan perasaan sungguh aku hari ini. Kenapa semalam aku boleh tenang je. Kenapa semalam aku boleh biasa-biasa saja..Tapi hari ini perasaan aku gelisah bila aku tak nampak si biru. Apa 'niat' dia sebenarnya. Tak tahu nak tulis apa lah..hahaha STOP dulu.

p/s Aku tetiba takde mood nak nulis..kehilangan kata-kata dihujung jari.hanya bermain di dalam hati..aku sedar aku bukan bidadari..semua datang dan pergi..terus pergi meninggalkan aku..apa yg tak kena sebenarnya dengan aku??

1 comment: