Thursday, June 2, 2011

Baran Ke Aku??

Subhannallah..Alhamdulillah..

1) Dalam hari terdekat ini..aku dan warga disini kehilangan 3 orang aset negara..Al-Fatihah buat mereka yang telah pergi.. urusan mereka di dunia telah selesai..kita..? masih menunggu masa...bilakah ? Itu rahsia tuhan...

2) Bertengkar lagi aku dengan "dia" ni..tiap kali akhir bulan ..mmg mcm ni la gayanya..bila aku potong2 jumlah tuntutannya..aku hanya bayar berdasarkan kerja yng dilaksanakan..aiyohh..td aku tertinggi suara..kwang..kwang..kwang..pliss ha..no hurt feeling..asik aku je ne belasah. Aku geram gak..kualiti sama je..buat kerja berdasarkan jadual la tokei..aku pon bukan suke nak potong2..tp semua ada prosuder..hermmm..letih!

3) Hemmm..tak mahu marah..letih la..sakit dada bila marah-marah..senyum ok..senyum walaupun pahit..!

No comments:

Post a Comment