Wednesday, May 25, 2011

Hati Rapuh..

Subhannallah..Alhamdulillah..~

Masih mampu mengekalkan penampilan dan muka mannisssss ...gitu setiap hari..(sila muntah jika kau tidak suka bila aku memuji diri sendiri) Alhamdulillah..aku mampu laksanakan apa yang aku janji dalam hati aku..sehingga hari ini. Moga aku terus istoqomah dengan apa yg aku buat ni.Walaupun tinga aku hari-hari dengar lagu "kehilangan - firman". bibir masih mampu menguntum senyum. Hilang di hati..bkn di bibirkan..hahaha..jd..teruskan melempar senyum kepada sesiapa yang memandang. Sedekah paling mudah. Senyum lagi..tak perlu kata apa-apa. Aku pegang nasihat "B"( B ok..bkn R) ..senyuman itu adalah satu rezeki. Bila keluar rumah..nak cari rezeki kena senyum..:)

Okey..mana rapuhnya hati kan..haishh sungguh x sajak dengan tajuk la isi ceritanya..hari ini..aku tertarik nak keluarkan apa yg aku rasa. Memang biasa kita dengar perempuan itu rapuh hatinya..lembut jiwanya..ermm..terlalu biasa kan. Tapi dalam perkara-perkara biasa ini..sebenarnya lelaki itu lagi rapuhh jiwanya.!!! Kerana apa.?? Bila sudah terlalu dan berkali-kalinya jiwa dan hati juga perasaan wanita di sakiti..dikasari..kami sebenarnya mempunyai kekuatan yang luar biasa bila kami bangun dan bangkit dari kerapuhan rasa itu. Tetapi tidak pada lelaki..mereka lebih lemah kadang-kala dari kami..tersungkur..menjeruk rasa dan sebagainya.. Jadi..jangan anggap kami lemah..fizikal mungkin ya..tetapi TIDAK PADA HATI kami..

*P/s - jangan merajuk lama-lama..sungguh tidak baik..!

1 comment: