Monday, July 29, 2013

Sayu benar rasanya ramadhan kali ini..alhamdulillah berjaya menunaikan rukun islam ke 3 hingga ke hari ni..sangat bersyukur diberi peluang dan keistimewaan tanpa gagal..masih berharap berjaya penuhkan puasa hingga ke akhirnya..alhamdulillah..aku rasakan ramadhan kali ini yg terbaik daripada yang lepas..utk rekod diri aku sendiri..dan aku harap ia tidak hanya terhenti disini..seterusnya aku masih istiqomah di masa hadapan..semalam..pusat islam dan mula kekurangan safnya..hati pula sangat meronta sayu..aku sendiri tidak tahu mengapa..kesempatan yg diberi ..ruang dan peluang ini..insha Allah tidak aku abaikan begitu saja..aku bukan siapa2 utk menuntut lebih dariNYA..aku cuma insan kerdil dan hina yg mengharap pengampunanNYA..amin...




p/s - ikhlas pada diri..kadang2 aku bosan pada tindak tanduk dan tindakan itu..cukup lah...

No comments:

Post a Comment