Sunday, April 28, 2013

Segalanya bermula dari hati..

Hari ini..aku ada temujanji dengan pakar..sepatutnya bln lepas..kerana bercuti panjang..Dr. sesuaikan dengan tarikh yang baru..sedar tak sedar dah 3 thn Dr Hasniza menjadi perunding dan penasihat kesihatan aku..sentiasa mesra dan murah dengan senyum..sangat menyenangkan..pulih semangat dibuatnya..apa tersembunyi di situ..? bila kita memberi dengan hati...org yang menerima sangat rasa terkesan..ya..aku sangat rasa kesannya di hati..saya ada "tanda hati" utk Dr hari ini..tunggu saya dengan senyum ya.. :)

Berdebar sebenarnya..sbb hari ni mcm tidak la sihat...laporan kesihatan MOPD semuanya sukses..tp aduhai..x suke la mengadap Dr dengan keadaan diri yang tak sihat..nanti check..check..tinggi..huwaa..kena bebel.." tak makan ubat ye..." huwaaa...jujur kot..kat sini je la..seminggu sblm jumpa doc baru aku makan ubattttttt!! kwang3x ...nak wat cmner..dah aku mmg rasa sihat gagah menawan dan sebagainya...aku tak perlukan ubat itu sebagai penyembuh...apa yg aku perlukan cuma semangat..dan kekuatan diri yang masih bersisa..hahahaha amikkkkkkkkkkawwwwwwwww mula dah kuar ayat 7 petala langit sakti dewatarayaaaaa... ehh..choppp..hari ni ne timbang berat gakk...huhu..ni saat paling best..hihi..sbb ada org ckp aku dah kurusssssssss....euwwww...kurus kee?

                                       
Ni pepagi dpt txt wat rasa nak pecah peroootttttttt...xde tips pape...rindu kat kakak..ngan winwin mama fie je..tu sbb x lalu makannnnn....kikihkih...



p/s * senyum semanis hati...sedekah paling mudah... :)

5 comments:

  1. ;') snyum smpai nmpk dimple..

    ReplyDelete
  2. tugas hakiki sdg beban dibahu..pijak di bumi pulau mutiara xkmana aku..trpndg trbyg mnnti trunnya bintang lg..

    ReplyDelete
  3. :-P<3 Kat sini takleh wat bintang la awk..sy Menanti bintang awk kt sana..Huhu

    ReplyDelete