Friday, April 26, 2013

Hormati keputusan Dan permintaan org lain...ya saya perlu hormati...jgn pentingkan diri sendiri..

Kerja Gila...sia-sia? Tidak...satu kepuasan..utk apa ?? Aku sendiri pun Tak pasti..sepanjang destinasi..aku Tak berjaya menahan larva yg disimpan Dlm hati...Tak mengapa lepaskan..Jejak kaki menjejak apa yg di hajati..tenang nya alam itu...sekali lagi larva hati tidak berjaya di tahan..kun fa ya kun..jadilah Jika DIA berkehendak...tidak lambat tidak cepat Walau sesaat..muhasabah diri..aku mengira genap tempohnya jejak kaki di sini...cukuplah tidak perlu berlama dgn keadaan diri yg bersendiri. Kena culik kan naya je..Bapak ku bukan org kaya utk mbayar tebusan...hahaha..sempat juga menyoal diri..kenapa aku??? Hilang garis sendu..terukir senyuman..terluka pula bibir..sangat membuatkan jiwa sedih..hidup mmg begitu kepada manusia yg sering berdosa pada tuhan..Kau rasakan kegembiraan pelangi..Dan Kau lupa..pelangi itu tidak kekal indahnya..Tolong semat Dlm Dlm benak hati Dan kepala..pelangi itu indahnya sementara..Dan aku tahu itu kan..Cuma aku khayalkan menjadi kisah dogeng yg indah akhirannya..


No comments:

Post a Comment