Saturday, October 24, 2009

Perjalanan Panjang

22-23Oktober 2009
6.30 Pagi-5.00 Pagi
Sg Petani-Perlis-Pulau Pinang

Perjalanan panjang tanpa henti. Perjalanan pada sebuah pengenalan hati dan diri. Perjalanan pada sebuah permulaan yang belum tahu di mana akan berhenti. Aku mengakurkan diri dan membuka ruang pada diri aku bagi keluar dari kepompong kotak sunyi yang aku bina. Perjalanan sambil menikmati pemandangan cipta Tuhan juga selitan agenda utama memahami insan ciptaanNYa. Masing-masing dalam 'klause' tanda tanya . Mungkin pada diri aku sendiri. Tiada kata putus cuma riaksi yang mungkin menyenangkan. Tapi mungkin tidak..sukar untuk aku tafsir. Apa yang aku harapkan pada perjalanan panjang ini?? Perjalanan ini tidak berhenti di sini sahaja..? Atau perlu berhenti segera..? Aku perlu petunjukNya..



p/s : sedikit imbauan silam menjengah - 'F' tingkahnya mirip sekali!!

No comments:

Post a Comment