Wednesday, July 29, 2009

Hujan..

Dingin..sejuk..layu..lelap..lena..huhuhu hujan selebat-lebatnya petang ni. Cuaca luar memang dingin ditambah lagi kesejukan aku dek lantangnya kuasa air-cond bilik kerja aku. Apa yg aku rasa?? Aku rasa nak lena..(mula la nak dtg sifat2 mazmumah time2 bos takde ni..) Lega rasa kepala bila semua kerja urgent dah selesai. Lapang rasa dada bila tak ada 'intity' yg menyesakkan aku. Rehat sekejap la buat masa 2-3 hari ni. Timbul tenggelam entry aku dek bz ngan 'intity' yang berjaya menaikkan semula tekanan darah aku. Dan tahniah untuk dia kerana membara jiwa muda aku. Membaran tanpa rasa. Alhamdulillah belum ada lagi dinding yg pecah..hahaha dasyat...dasyat.! Jauhkan aku dari sifat amarah yg berterusan. Mood beku nak menulis. Line celcom aku masih bermasalah. Belum ada kesempatan nak potong line. daaa...

No comments:

Post a Comment