Monday, November 9, 2009

Langsai..

Gigih dan tekun melangsai keja yang masih berbaki. Aku tenang2 sahaja hari ini. Mata tak mengantuk. Dengar saranan 'sahabat' . Ceria dan senyum2 selalu. Semalam pon kena tegur ngan bos..nape muka berkerut2..wakakakaka..saya mmg suke wat garisan dimuka..:P Alhamdulillah perjalanan 'ribat' ini baik. Aku bersyukur sangat-sangat. Banyak iktibar dan hikmah mengapa sesuatu ujian itu diberi. Kalau tidak begini aku terus menjauh. Mula leka dengan kesenangan hati dan tanpa sedar aku memaksa hati aku mati dari terus mengingatiNya secara terang-terang! Dek kerana susun atur jadual yang agak padat, aku terpaksa bersiap dari sekarang. Kerja yang ada perlu dilaksanakan secara berdikit2 walau due date lambat lagi. Aku tak mahu tersungkur lelah sebelum tempohnya! Aku bkn jenis suka bawak balik kerja opis ke rumah. Di rumah aku ada aktiviti aku sendiri..hahaha (apa tuu...)

No comments:

Post a Comment